سخنرانی مدیرکل بهزیستی گیلان در خطبه های پیش از نماز جمعه در مصلی بزرگ رشت

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان و سالمندان در محضر نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت آیت الله فلاحتی ، مدیران کل و جمعی از همکاران اداره کل بهزیستی گیلان و مردم شریف رشت ظهر روز نهم مهر ماه در خطبه های پیش از نماز جمعه در مصلی بزرگ رشت سخنرانی کردند .

دکتر حسین نحوی نژاد در خصوص پدیده سالمندی بیان داشت : گیلان به لحاظ سالمندی پیرترین استان کشور است که برای داشتن دوره سالمندی سالم می بایست به دوران جوانی توجه ویژه شود و مسائلی از قبیل تغذیه , تحرک و باورهای مذهبی و مثبت اندیشی را در جمله مواردی دانست ‌که می تواند در داشتن سالمندی سالم و شادی داشت .

وی دسترسی در ابعاد مختلف را از نیازهای اصلی سالمندان دانسته و لزوم آشنایی سالمندان با فضای مجازی و دیجیتال را متذکر شدند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه افزود : اگر ما مسئولین بر اساس فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم، می توانیم شاهد از بین رفتن بسیاری از آسیب های اجتماعی باشیم.از بین بردن آسیبها فقط از طریق بخشنامه ها و امور اداری نیست  بلکه توجه به اصل مترقی امر به معروف و نهی از منکر که از آموزه های دینی ما مسلمانان است و هر کدام از شهروندان با توجه به این اصل، می توانند در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی قدم بردارند.

دکتر نحوی نژاد با اشاره به بیش از ۶٠ هزار خانواده ی تحت پوشش این سازمان در استان گیلان گفت: در تلاشیم تا با کمک به تامین مسکن و اشتغالزایی، قدم های موثری پیرامون توانمندسازی افراد و خانواده ی های جامعه ی هدف برداریم.

کد خبر 43981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد